بنیاد نخبگان نیروهای مسلح

محلی برای اطلاع رسانی در خصوص تسهیلات نظام وظیفه نخبگان

بنیاد نخبگان نیروهای مسلح

محلی برای اطلاع رسانی در خصوص تسهیلات نظام وظیفه نخبگان

لیست یکپارچه سازمان ها برای کسری خدمت

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۵ ب.ظ
یکی از رفقا پیشنهاد داد که لیست سازمان ها رو به صورت یکپارچه قابل دانلود بذارم. دیدم پیشنهاد خوبیه و این کار رو کردم. از ادامه مطالب فایل رو بردارید. ایشالا که مفید واقع بشه.



دریافت فایل
حجم: 106 کیلوبایت

نظرات  (۳۲)

با سلام 

دنبال لیست کامل سازمانها بودم 

عالی بود ممنون 
سلام. خیلی ممنونم از بلاگ خوبتون.
یه سوال داشتم که اگه لطف کنید جواب بدین خیلی ممنون میشم.
آیا پروژه طرح کسر خدمت یا کلا انجام سربازی در قالب طرح پژوهشی با مدرک کارشناسی امکان پذیره؟؟؟
من میخاستم از طریق بنیاد ملی نخبگان اقدام کنم که اونا گفتن حداقل مدرک ارشد میخاد.
تعریف از خود نباشه رزومه خیلی خوبی دارم.
شما جایی یا شماره تلفنی یا ... سراغ دارین که من پیگیری کنم؟؟
اگه پیشنهادی هم دارین ممنون میشم راهنمایی کنید.
سپاسگزارم
پاسخ:
سلام
پروژه کسری فقط به ارشد میدن.
پروژه جایگزین خدمت مخصوص اعضای بنیاد ملی نخبگانه! قبلا ها به کارشناسی هم میدادن، الان آخرین وضعیت تغییر قوانینش رو نمیدونم.
تشکر از پاسخ شما

جهت اطلاع برای پروژه های کسر و یا جایگرین خدمت: دانشگاه هوایی شهید ستاری در منطقه مهرآبادجنوبی در تمام گرایش های {مدیریت، برق، مکانیک، هوافضا} دانشجو و فارغ التحصیل ارشد و دکتری پذیرش می کند

تماس: 64032052

روانشناسی (ترجمه و به صورت محدود)
پاسخ:
بنده صرفا نظر رو تایید کردم و از صحت و سقم آن مطلع نیستم.
ممنون از اطلاع رسانی خوب شما

دانشگاه هوایی شهید ستاری توی لیست نیست یا من ندیدم!
پاسخ:
این لیست چیزیه که من از روی برد نوشتم و نمیدونم هست یا نه!
بسیار  ممنون
خیلی خیلی لطف کردین 
داداش بگم فدایی داری
حال دادی اساسی
پاسخ:
مخلصیم!
اقا دمت گرم.خدا خیرت بده.
خیلی آقایی
پاسخ:
شما بیشتر! :)
دمت گرم
پاسخ:
مخلصیم!
ممنون دوست عزیز
سلام.آقا من مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت ام.ارشد.کسی میدونه به کجا زنگ بزنم؟
تمام آقایی رفیق
از تبریز قرار بود بیام اونجا هاااا
دمت خیلی گرم....
پاسخ:
ارادت و التماس دعا
سلام 
دوست عزیز شرکت ایز ایران و صبا باتری هم پروژه کسر خدمت ارائه می دهند
اعلامیه این دو شرکت رو تازگی بر بورد دانشگاه (بهشتی) زدند.
نمی دونم تو لیست هستند یا نه.
پاسخ:
سلام
تشکر از توجه شما
ممنون
سلام. اقا خدا خیر دو جهان رو نصیبت کنه
پاسخ:
سلام
مخلصیم! التماس دعا
سلام و تشکر فراوان، ایشالا خدا خیر دنیا و آخرتت بده دوست عزیز...
سلام
دمت گرم آقا، خیلی کارت درسته...
پاسخ:
سلام
مخلصیم
آقا شما خیلی کارت درسته
دم شما گرم
ادمایی مثل شما بیش باد
خدا خیرت بده

۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۱۰ محسن پورجعفر
اقا خیلی مردی ، بدون هیچ چشمداشتی این کارو کردی ،بنده قرار بود هزار کیلومتر بکوبم بیام واسه همین لیست
پاسخ:
ما مخلصیم!
شما هم همه جوونای مثل خودم و خودت رو دعا کن که عاقبت بخیر بشن و ایشالا تلاشی کنن و بدرد مملکت هم بخورن!
داداش گلم خیلی مردی
ایشالله سربازیت کمترین تایم ممکن تموم بشه
کارت خیلی درسته
دوسست دارم
پاسخ:
مخلصیم!
دم شما هم گرم!
سلام دوست عزیز. دست گلت درد نکنه. خدا قوت
سلام
خیلی ممنون که کار مارو راه میندازین.واقعا دست مریزاد.
فقط یه چیزی اینکه این لیست رو دقیقا از کجا گرفتین؟یعنی آیا یه نهاد رسمی توی سایتش این لیست رو گذاشته و یا اینکه ممکنه ارگان های دیگه ای هم باشن که توی لیست نیومده باشن؟

سوال دیگه اینکه جایی هست که پروژه های رشته کشاورزی ارائه بده؟
ممنون میشم از پاسختون
پاسخ:
سلام بر شما
راستش همونطور که گفتم 9 تا بخش اول لیست رو دقیقا از روی برد بنیاد نخبگان نیروهای مسلح، با یه بنده خدای دیگه به طور دستی نوشتم، بعدش تایپ کردم و گذاشتم اینجا!
2 تا بخش آخرشم از توی یه سایتی پیدا کردم که گذاشتم!
اینکه ارگان دیگه ای وجود داشته باشه، بعیده مگر اینکه تو این بازه 5-6 ماهه که من به دفتر بنیاد نخبگان نیروهای مسلح سر نزدم، شاید توی لیستشون تغییراتی داده باشن که من ازون بی اطلاعم!

تو رشته کشاورزی من جایی رو سراغ ندارم! روی برد بنیاد یه لیست 4-5 تایی از رشته هایی بود که بهشون پروژه نمیدادن! فکر میکنم کشاورزی هم جزوشون بود البته مطمئن نیستم و برای اطمینان یه سر حضوری برید بد نیست!

با عرض پوزش این آخرین سوالی است که در مکان نامرتبط پاسخ داده می شود! لطفا سوالات خود را در بخش «پاسخ به سوالات» مطرح نمایید! (خیر سرمون ما همه حداقل دانشجوی تحصیلات تکمیلی هستیم!)
سلام
آقا خدا خیرت بده.
یه دنیا ممنون.
یاعلی
آقا فقط میگم خدا خیرت بده همین
سلام

آقا بی نهایت ممنون و سپاسگزارم
خدا خیرت بده.


پاسخ:
سلام بر شما
خواهش میکنم! کاری نبود!
آقا واقعا ممنون
با این کارت باعث شدی تو وقتمون صرفه جویی کنیم
خدا کمکت کنه 
یا علی

پاسخ:
خواهش میکنم!
واقعا مردی
خیر ببینی انشا...
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۵ امیرحسین سرسنگی
داداش دمت گرم واقعا
ایشالا پروژه ای که گرفتی حداکثر کسری رو بگیره ;)
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
تشکر میکنم از کار ارزشمندتون 
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم! التماس دعا
خیلی ممنون بابت زحمتی که کشیدین، یه سوال از طریق استان هم میشه اقدام کرد؟ اگه میشه باید کجا مراجعه کرد؟؟
پاسخ:
سلام
راستش من نشنیدم!
مگر اینکه خودتون یه جایی رو تو استانتون بشناسید که پروژه بده! با اون هماهنگ کنید و اون خودش نامه شما رو به تهران بزنه
(در پرانتز عرض کنم که رفقا سوالاشون رو تو بخش پاسخ به سوالات بنویسن ممنون میشم!)
سلام خدا قوت داداش خیلی کار ارزشمندی کردی، هر چند من خودم حدود 2 ماه پیش حضوری رفتم اونجا از رو برد اینارو نوشتم ولی با این کارت برای خیلی از بچه هایی که از شهرستانا میان مایه راحتی شدی و حسابی دعات می کنن. اون روزی که ما رفتیم بنیاد چند تا پسر از تبریز و یکی ام از اصفهان پا شده بودن این همه راهو اومده بودن برای شناختن همین اداره ها!
خلاصه می خوام بگم خیلی باهات حال کردم...
پاسخ:
سلام
ما مخلصیم! کاری نکردیم! صرفا چون خودم هم برای برداشتن دو تا شماره تماس کلی الاف شدم، به ذهنم زد که انجام این کار مفیده!
حقیر و همه مردم رو دعا بفرمایید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی