بنیاد نخبگان نیروهای مسلح

محلی برای اطلاع رسانی در خصوص تسهیلات نظام وظیفه نخبگان

بنیاد نخبگان نیروهای مسلح

محلی برای اطلاع رسانی در خصوص تسهیلات نظام وظیفه نخبگان

پروژه کسری برای رشته های عمران و مکانیک

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۵۹ ب.ظ

یکی از بازدید کنندگان سایت به بنده اطلاع داد که «مرکز تلاشگران علم و فناوری» در رشته های مکانیک و عمران پروژه عددی و شبیه سازی به صورت کسری خدمت تعریف می کند.




حقیر مجددا تاکید میکنم که هیچ شناختی نسبت به این مرکز ندارم و صرفا هدفم تسهیل در آشنایی رفقا با مراکز ارائه دهنده پروژه کسری خدمت است.

انشاالله که مفید واقع گردد.

نظرات  (۷)

علی جان خیلی مردی.......ممنون از اطلاعاتت چون من تازه در حال پیگیری و تعیین پروژه از این سایت هستم
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۲۴ امیرحسین سرسنگی
علی جان داداش ممنون بابت ارسال تجربه ی شخصیت 
سلام،
این سایت معتبر هست؟

پاسخ:
سلام
نمیدونم! فقط دیدم و معرفیش کردم!
سلام
من پروژه خودم رو از طریق این سایت تموم کردم و نامه رو هم بردم بنیاد.
الان تو قسمت کاربری سایت برام زدن که باید 50 هزار تومن واریز کنی تا مستندات و کارهای اداری انجام بشه!
خیلی عجیبه
از دوستان کسی پیگیری نکرده که این مبلغ واسه چیه؟
کسی از دوستان تونسته از اینجا پروژه بگیره؟
اخیرا یکی از دوستان من برای این مرکز اقدام کرده خود بنیاد ازش تقاضای پول کرده البته مبلغ زیادی نیست ولی بنظرتون طبیعیه؟
پاسخ:
گرفتن پول رو از خود بنیاد باید بپرسید! ظاهرا موضوع داره بو دار میشه!
خدا خیرت بده، هرچند که من رشتم مدیریته و این پست خیلی برام کارایی نداشت ولی این روزا ادمایی که بفکر دیگران هم هستن متاسفانه خیییلی کم شدن، خدا خیرت بده
پاسخ:
ممنون از ارادت شما
سلام دوستان
اخلاقا لازم میدونم بر حسب تجربه شخصی اطلاعاتی در مورد این سایت و مرکز ارائه بدم
بنده یک سال پیش با این سایت آشنا شدم و پس از ارسال رزومه و تماس های تلفنی یه پروژه برام تعریف کردند که منم قبول کردم کار کنم.
ارتباط مسئولین این سایت با کاربرای اون به صورت حضوری نیست و تلفنیه. شاید در وحله اول این ویژگی برای بسیاری از کسانی که دنبال پروژه کسری هستند(مخصوصا شهرستانی های عزیز)  خیلی فرصت خوبی باشه. ولی اصل ماجرا اینه که اتفاقا از همین ویژگی بعدا سوء استفاده میشه.
به این صورت که ابتدا با شما تلفنی تماس میگیرن و اگه طرح و ایده مناسبی از شما برای انجام پروژه کسری دیدن بهتون کلی وعده و وعید میدن که با انجام این پروژه فلان میشه و میتونی سریع تر تموم کنی و چندین ماه کسری بگیری. آدم درگیر شور و شوق گرفتن کسری میشه و فوری قبول میکنه که کار رو شروع کنه.
فوقع ما وقع...
پس از شروع پروژه و ارسال پروپوزال توسط شما و تایید آن همه چی خوب پیش میره تا اینکه شما در طول پروژه متوجه خواسته های عجیب و غریب و فراتر از پروپوزال ارسال خودتان می شوید که راه برگشتی ندارید و باید انجام بدید تا کسری بهتون تعلق بگیره. بعد از اینکه خیلی بیشتراز مقدار مورد انتظار براشون پروژه رو به سرانجام می رسونی تازه آخر کار معلوم میشه چقدر بدقول هستن و خیلی کم تراز ارزش واقعی پروژه براتون کسری پیشنهاد میدن. تازه اونم با کلی منت.
اونجاست که متوجه میشین دستتون به هیچ جا و سند و مدرکی بند نیست و طی این مدت که غیر حضوری کار کردین، نامه بکارگیری شما به بنیاد فرستاده نشده یا اگه فرستاده شده خیلی دیر بوده و در مدت زمان انجام پروژه تاثیرگذار بوده.
تو این وضعیت به یاتون میافته که پروژه رو تحویل دادین و هیچ اهرم فشاری دستتون نیست که بتونین به حق واقعیتون برسین.
به عنوان یه برادر و دوست از شما رفقای عزیز خواهش میکنم چه این سایت و یا هر مرکز دیگه که خواستین پروژه بردارین این موارد رو اصلا فراموش نکنید:
*توافق کتبی بر روی مقدار کسری پیشنهادی
*اطمینان از ارسال نامه بکارگیری شما به بنیاد
*تصویب پروپوزال و شفاف بودن وظایف شما
*تعیین مسئول مستفیم که باهاش در ارتباط خواهید بود

اینها همه مواردی بود که شخصا تو این مدت سر من اومد و خواستم بقیه حواسشون جمع باشه. شاید یکی دیگه تونسته باشه با این سایت همکاری خوبی داشته باشه.

موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی