بنیاد نخبگان نیروهای مسلح

محلی برای اطلاع رسانی در خصوص تسهیلات نظام وظیفه نخبگان

بنیاد نخبگان نیروهای مسلح

محلی برای اطلاع رسانی در خصوص تسهیلات نظام وظیفه نخبگان

وضعیت پروژه کسری در سال 94

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ب.ظ

(این مصاحبه میگه که فقط به فارغ التحصیلان ارشد و دانشجویان و فارغ التحصیلان دکتری پروژه میدن، یه مصاحبه دیگه هم زیر این صفحه لینکش هست که میگه قانون قبلی ثابته، یعنی باید همچنان به دانشجویان ارشد هم بدن. یکی از مراجعه کنندگان وبلاگ هم امروز (22 تیر 94) به من پیام داد که همچنان به دانشجویان ارشد پرووژه میدن. خلاصه این موضوع رو خودتون بازم در بیارید.)

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، در خصوص قانون پروژه های کسر خدمت سربازی بنیاد نخبگان نیروهای مسلح گفت: این طرح برای شاغلین به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیست.
...

یکی از کاربران سایت از سازمان نظام وظیفه اینطور سوال کرد:
«آیا این طرح فقط برای دانشجویان فارغ التحصیل کارشناسی ارشد است یا دانشجوی حین تحصیل هم می تواند از کسری خدمت استفاده کند؟»
سردار موسی کمالی، جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، در این باره به خبرآنلاین می گوید:
انجام پروژه های تحقیقاتی به جای تمام یا بخشی از خدمت سربازی که مشهور به کسر خدمت است، مصوب مقام معظم رهبری است که مشمولین کارشناسی ارشد و یا بالاتر می توانند با انتخاب پروژه های تحقیقاتی در خصوص مسائل دفاعی امنیتی از دو ماه تا ۱۹ ماه کسر خدمت برخوردار شوند و با انجام بقیه دوره خدمت ضروری، و یا طی دوره آموزش نظامی، کارت پایان خدمت خود را دریافت کنند. این طرح صرفا برای فارغ التحصیلان است و دانشجوی کارشناسی ارشد نمی تواند از آن استفاده کند.
فرد دیگری در نظرات گفته بود که به بنیاد ملی نخبگان مراجعه کرده و آن ها از این طرح خبر ندارند و کار راه نمی اندازند. سردار کمالی در این مورد می گوید: محققین برای استفاده از طرح نباید به بنیاد ملی نخبگان مراجعه کنند چرا که نیروهای مسلح خودش بنیاد ملی نخبگان دارد و باید طرح ها در این بنیاد تصویب شوند.
وی گفت: مشمولان این طرح می توانند با مراجعه به مراکز تحقیقاتی ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بنیاد نخبگان نیروهای مسلح و دانشگاه مالک اشتر، با ارائه طرح از این کسری خدمت استفاده کنند.

منبع: http://www.e-estekhdam.com

نظرات  (۹)

سلام.کسی میدونه به رشته مدیریت هم طرح میدن یا ن.ممنون

سلام
من پروژه کسری خدمت قبل از شروع خدمت برداشتم و در بنیاد نخبگان هم دفاع کردم و حتی کسری بنده در پلیس +10 ثبت شده است.. اما با توجه یه یگانم که نیرو دریایی ارتش هستش..شدیدا ما اذیت میکنه و حاضر نیست به راحتی اجازه ترخیص به ما بدهد.. کسی راهکار خاصی برای این موضوع نداره؟؟ بریم کجا شکایت کنیم نسبت به این قضیه؟؟؟

سلام

کسی سازمانی سراغ نداره پروژه در غالب ترجمه داشته باشن؟

ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام خدمت دوستان 
خواستم یه راهنمایی بکنم واسه سربازایی که نیروی دریایی ارتش خدمت میکنن، برخلاف بقیه نیروها،  نیروی دریایی هر کسری خدمتی را قبول نمیکنه، باید بری براشون اجرا کنی تا شاید کسری بنیاد را قبول کنن، کلا ارزشش رو نداره اینقدر اذیتت میکنن که خدمتت تموم بشه و نتونی از کسری ات استفاده کنه!!!
پاسخ:
بنده صحت و سقم این موضوع را نمی دانم و صرفا نظر مربوطه را برای نمایش تایید کردم!

http://news.police.ir/News/fullStory.do?Id=239317


این خبر رو بخونید لطفا!! چرا جایی پیگیری نمیکنه؟؟

 . .

بنده تجربه ی تخصصی در ترجمه دارم . . و نمره ی  آیلتس هم خوبه . . .
رزومه هم دارم چون کتاب تخصصی ترجمه کردم . . .طبق این خبر باید به من با مدرک کارشناسی پرژه بدن . . اما متاسفانه نمی دن. .

داداش ممنون از اطلاعاتی که میدی.. عالین..
خواستم چه رشته هایی رو بهش طرح نمیدن؟؟
زمین شناسی اصلاً بهش طرح نمیدن؟
پاسخ:
رشته هایی که پروژه نمیدن رو برد بنیاد خورده و من راهم نیفتاده که اونا رو وردارم!
زمین شناسی به طور مبهم تو ذهنم هست که بهش پروژه نمیدادن! ولی برا اطمینان حتما یه سر برو اونجا!
دوستان این پروژه رو به چه رشته هایی میدن؟ یا تمام رشت ها میشه؟
باید عضو بنیاد نخبگان باشیم حتما؟
پاسخ:
پروژه های کسری باید مرتبط با امنیت و پروژه های جایگزین باید مرتبط با دفاع باشه!
با این تعریف، اغلب رشته ها میتون پروژه بگیرن! الا  اندکی از رشته ها فکر کنم مثلا مثل زمین شناسی! لیست رشته هایی که نمی تونن پروژه بگیرن خیلی کوتاهه روی برد بنیاد هست. اگر کسی رفته  و یادشه بگه خوبه!
برای گرفتن پروژه کسری، باید دانشجوی ارشد به بالا باشی.
برای گرفت پروژه جایگزین، باید عضور بنیاد باشی!
سلام دوستان
من امروز (29/4/94) رفتم بنیاد نخبگان نیروی مسلح و در رابطه با خبر بالا سوال پرسیدم. گفتن که به دانشجویان کارشناسی ارشد هم پروژه میدن وهیچ مشکلی نداره.
خیالتون راحت!
پاسخ:
سلام بر شما
خدا خیرت بده!
رفقا و عزیزای دانشجوی ارشد، توجه داشته باشن!

http://www.khabaronline.ir/detail/415513/society/problems

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی