بنیاد نخبگان نیروهای مسلح

محلی برای اطلاع رسانی در خصوص تسهیلات نظام وظیفه نخبگان

بنیاد نخبگان نیروهای مسلح

محلی برای اطلاع رسانی در خصوص تسهیلات نظام وظیفه نخبگان

شرایط اعطای تسهیلات نظام وظیفه تخصصی به افراد فعال در شرکتهای دانش بنیان به شرح زیر است:

 

1-  متقاضی باید دانش­‌آموختۀ دورۀ کارشناسی، کارشناسی­‌ارشد یا دکتری تخصصی دانشگاه­‌ها باشد و از زمان دانش­‌آموختگی­‌اش بیش از سه سال نگذشته باشد.

دانشجویان دورۀ دکتری تخصصی که از پیشنهاد رسالۀ دکتری خود با موفقیت دفاع کرده­‌اند، نیز می­‌توانند از این تسهیلات بهره­‌مند شوند.

 

2-  شرط لازم: دانش­‌آموخته باید در یکی از شرکت­‌های دانش­‌بنیانِ مورد تأیید معاونت علمی و فنّاوری به مدت دست کم شش ماه (بر اساس فهرست بیمۀ شرکت) به طور تمام­‌وقت به فعالیت مشغول بوده باشد. فهرست شرکتهای مورد تایید در صفحه اول سامانه (www.Daneshbonyan.ir) قرار دارد.

 

3- شرط کافی: متقاضی باید حائز بیشترین امتیاز فعالیت­‌های نخبگانی (شامل فعالیت‌های فنّاورانه، پژوهشی و آموزشی) بر اساس معیارهای بنیاد در میان متقاضیان باشد.

 

4- شرکت­‌ دانش­‌بنیان  باید دارای اظهارنامۀ مالیاتی باشد و کالاها و خدمات دانش­بنیان خود را بر اساس اطلاعات اظهارنامۀ مالیاتی به فروش رسانده باشد.

 

5- هر یک از شرکت­های دانش بنیان می­تواند یک نفر و به ازای هر پنج میلیارد ریال فروش سالانه (بر اساس اظهارنامۀ مالیاتی) یا به ازای هر ده نفر نیروی کارشناسی شاغلِ تمام وقت در شرکت (بر اساس فهرست بیمه)، یک نفر دیگر را معرفی کند. سهمیۀ مذکور تا سقف ده نفر برای هر شرکت در سال، برای مدت یک­سال تعیین می­شود و صرفاً برای همان سال قابل استفاده است.

 

6- معرفی اولیۀ متقاضیانِ مشمول، بر عهدۀ شرکت متبوع آنان و تکمیل و بارگذاری اطلاعات شخصی بر عهدۀ متقاضی است.

 

7- هر یک از افراد باید به طور دقیق اطلاعات خود و شرکت متبوع را در سامانۀ اطلاعاتی بنیاد (soraya.bmn.ir) بارگذاری نماید.

 

8- هیچ نیازی به مراجعه حضوری فرد یا ارایه تقاضای مکتوب به معاونت علمی و فناوری نیست، و فرد متقاضی باید اطلاعات خود و شرکت متبوع خود را در سامانه Soraya.bmn.ir  ثبت و بصورت الکترونیکی مراحل آن را پیگیری کند.

منبع: http://daneshbonyan.isti.ir

 

ثبت نام در سامانه الکترونیکی مدیریت امور نخبگان و استعدادهای برتر (soraya.bmn.ir)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی