بنیاد نخبگان نیروهای مسلح

محلی برای اطلاع رسانی در خصوص تسهیلات نظام وظیفه نخبگان

بنیاد نخبگان نیروهای مسلح

محلی برای اطلاع رسانی در خصوص تسهیلات نظام وظیفه نخبگان

لیست سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ب.ظ

(فایل های پیوست به صورت مستقل تایپ شده و متن آن به صورت پست های مستقل در وبلاگ موجود است. به جهت عدم حذف این صفحه از موتورهای جستجو، صفحه را حذف نکرده ام! از منوی سمت چپ، بخش طبقه بندی موضوعی، بر روی سازمانهای ارائه دهنده پروژه کلیک نمایید و پست های موجود را مشاهده نمایید.)

بنده بعد از کلی دردسری که کشیدم، گفتم برای ماها که هممون تحصلات تکمیلی هستیم، خیلی ضایست که عین آدمای الاف برا نوشتن شماره تماس یه سازمان بخوایم حضوری کلی راه بریم و الاف شیم. لذا گفتم باید لیست رو بنویسم و بذارم رو سایت که بقیه استفاده کنن.

بنده این قصد رو کردم و خدا توفیق داد، در همون لحظه به یکی برخوردم که لیست توی دفترش نوشته بود. با هم لیست رو اصلاح مجدد کردیم و قرار شد که من تایپ کنم و بذارم روی وبلاگ.

بعد از اون قضیه گفتن که قانون پروژه کسری رو برداشتن و من دیگه انگیزه ای برای تایپ لیست سازمان ها نداشتم، لذا دیگه این لیست رو تایپ نکردم.

امشب یعنی 7 خرداد 94، کاملا از سر بیکاری به وبلاگ سر زدن و دیدم یکی از رفقا یه نظر گذاشته که لیست سازمان ها رو بذارم.

همین انگیزه ای شد تا مطالب رو بذارم. فعلا برای استفاده اولیه به صورت فایل عکسش رو میذارم تا فرصت کنم و تایپ کنم.

اگر کسی فرصت داشت که تایپ کنه، خوشحال میشم به صورت «جمع سپاری» بخشیش رو تایپ کنه و من با استناد به ایشون بذارمش روی وبلاگ.

خلاصه از بد خطیش هم عذرخواهی میکنم. از اینکه فایل زیپ نذاشتم هم عذرخواهی میکنم، چون نرم افزار وین زیپم، خراب بود! از تو ادامه مطلب، عکس ها رو وردارید!

دریافت صفحه 1 (متن تایپ شده بارگذاری شده است)
حجم: 327 کیلوبایت

دریافت صفحه 2 (متن تایپ شده بارگذاری شده است)
حجم: 440 کیلوبایت

دریافت صفحه 3 (متن تایپ شده بارگذاری شده است)
حجم: 408 کیلوبایت

دریافت صفحه 4 (متن تایپ شده بارگذاری شده است)
حجم: 388 کیلوبایت

دریافت صفجه 5 (متن تایپ شده بارگذاری شده است)
حجم: 388 کیلوبایت

دریافت صفحه 6 (متن تایپ شده بارگذاری شده است)
حجم: 284 کیلوبایت

دریافت صفحه 7 (متن تایپ شده بارگذاری شده است)
حجم: 283 کیلوبایت

دریافت صفحه 8 (متن تایپ شده بارگذاری شده است)
حجم: 428 کیلوبایت

دریافت صفحه 9 (متن تایپ شده بارگذاری شده است)
حجم: 390 کیلوبایت

نظرات  (۹)

۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۰۳ مسعود حسینی مهر
با سلام مجدد...
نظر به تماس های بسیاری از دوستان ، به اطلاع می رساند که شرایط این دانشگاه در خصوص بکارگیری متقاضیان پروژه کسراز خدمت مطابق با فراخوان سال گذشته به این صورت است که افراد متقاضی می بایست؛
۱_فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد به بالا باشند.
۲_معدل فارغ التحصیلی آنان با ضریب دانشگاه، ۱۷ به بالا باشد.
۳_حداقل یک مقاله علمی پژوهشی چاپ شده داشته باشند.
*ضمنا شما می توانید همه روزه بجز پنج شنبه ها، فقط در ساعات اداری با شماره های اعلام شده تماس حاصل فرمایید.
                                                                        باتشکر
                                                             مسعود  حسینی مهر
                           مسؤل نخبگان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۰۳ مسعود حسینی مهر
 بسم الله الرحمن الرحیم
عرض سلام و ادب و احترام دارم حضور تمامی متقاضیان محترم پروژه های کسر خدمت...
بنده مسعود حسینی مهر ،مسئول نخبگان دانشگاه افسری امام حسین(ع) هستم...ما در سال 1394 فراخوانی رو تنظیم کردیم مبنی بر جذب و بکارگیری متقاضیان واجدالشرایط جهت انجام پروژه های تحقیقاتی و البته کاربردی مورد نیاز ، که آن را به بیشتر دانشگاه های کشور برای اطلاع رسانی مطلوب به دانشجویان ابلاغ نمودیم.
امسال هم به لطف خدا در نظر داریم پیرو فراخوان سال گذشته از ظرفیت نخبگان علمی کشور برای واگذاری عناوین پژوهشی خود که با محوریت و بهره گیری شایسته از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه های علوم مهندسی دفاعی و علوم انسانی اسلامی تنظیم شده ، استفاده کنیم و آنان را متناسب با امتیازی که در جلسه دفاع پروژه کسب می کنند از امتیاز کسر خدمت سربازی بهره مند سازیم.
تلفن تماس و پیگیری:4-77104833-021   (09198321437)
موفق و سربلند باشید،التماس دعا/ یاعلی مدد.

سلام

من الان پروژه کسری گرفتم و هنگام جستجو با یه سایتی آشنا شدم به اسم افسر نیوز به آدرس afsarnews.ir که تمام اطلاعیه ها و لیست کامل سازمان ها و موضوعات پیشنهادی کسری خدمت در آن وجود داشت

اینجا پیام گذاشتم شاید مشکل شما هم حل بشه

۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۱ دانشجوی کارشناسی
سلام
وبلاگتون تو اطلاع رسانی واقعا حرف نداره من می خواستم از شهرستان پاشم بیام تهران واسه پرسیدن سوالایی که جوابشون خیلی واضح و بی شبهه تو سایتتون قرار داره خدا اجرتون بده.
یه سوال داشتم میخواستم بدونم که:به هیچ وجه من الوجوه هیچ راه حلی برای کسی که دانشجوی کارشناسی است وجود ندارد ؟یا اینکه در شرایط خاصی می تواند باشد؟اگر کسی در مقطع کارشناسی در دو رشته ی دانشگاهی به طور همزمان تحصیل کند چی؟آیا پروژه ی کارشناسی خوب می تواند به عنوان پروژه ی کسری خدمت به کار رود؟
پاسخ:
سلام
مخلصیم! شما لطف دارید!
لطفا سوالات رو تو بخش «پاسخ به سوالات» مطرح کنید که بقیه هم راحت سوالات رو پیدا کنن! خدا خیرتون بده!

دانشجوی کارشناسی به هیچ وجه نمیتونه پروژه کسری بگیره!
ولی اگر عضو بنیاد ملی نخبگان باشید، می تونید پروژه جایگزین خدمت بگیرید. برای کسب اطلاع از شرایط عضویت هم به سایت bmn.ir مراجعه کنید.
یا علی
خدا اجرتون بده
Khoda kheyretoon bede...

اینا که لینک دانلود نداره!!!
پاسخ:
توی پست های مستقل، متن هر کدومشون تایپ شده و بر روی وبلاگ قرار داده شده است.
بر روی سازمانهای ارائه دهنده پروژه، کلیک نمایید.
ممنون از سایت خوبتون
واقعا مسخره بود آدم این همه راه بره تا تلفن بنویسه.حالا خود شما کجا پروژه کسر خدمت گرفتید؟؟؟
سلام.ممون از سایت خوب وجامعتون.
میشه بفرمایید این قانون کسر خدمت به ازای پروژه از کی گذاشته شده و آیا هنوز هست این قانون یا که نه
پاسخ:
سلام
راستش نمیدونم این قانون کی شروع شده، ولی همینطور که مصاحبه سردار کمالی رو براتون گذاشتم، ظاهرا همچنان برای فارغ التحصلان ارشد و دانشجویان دکتری برقراره!
منتظر شنیدن تجربیات شما هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی