بنیاد نخبگان نیروهای مسلح

محلی برای اطلاع رسانی در خصوص تسهیلات نظام وظیفه نخبگان

بنیاد نخبگان نیروهای مسلح

محلی برای اطلاع رسانی در خصوص تسهیلات نظام وظیفه نخبگان

استفتاء انجام پروژه دانشجویی توسط دیگران

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ب.ظ

کمک گرفتن از دیگران برای یادگیری و انجام پروژه به شرط انجام آن توسط خود شخص مانعی ندارد اما انجام آن توسط دیگران همان تقلب (بوده،) حرام است و پولی که در ازای کار حرام گرفته شود هم حرام می باشد. (استفتاء از دفتر آیت الله خامنه ای در قم)


منبع: http://www.askdin.com/thread27509.html

نظرات  (۱)

با سلام

من فوق لیسانس مهندسی شیمی هستم و برای اخذ پروژه کسر خدمت در سایت تلاشگران علم و فناوری (kasri.ir) ثبت نام کردم. الان باید در سایت msp.ihu ثبت نام و مرکز قدر را انتخاب کنم اما از آنجا که قبلاً در سایت msp.ihu ثبت نام کرده بودم این امکان وجود نداره. مرکز تلاشگران گفته ما کاری نمیتونیم انجام بدیم، مبلغ 50 هزار تومان هم برای ثبت نام گرفتن. میشه لطفن راهنمایی کنید که کجا مراجعه کنم تا کارمو پیگیری کنن؟

پاسخ:
با سلام
با عرض پوزش من نمیدونم اینی که میگید چیه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی